A funzione è l'applicazione di a fresatrice di bordu

Sapemu tutti chì e fresatrici di bordu sò un equipaggiu impurtante per u tagliu di u bordu è u smussatura di pezzi di metallo.Puderà eseguisce tagliate di bordu è smussatura nantu à pezzi di metallo, è processà i bordi o i cantoni di u pezzu di travagliu in a forma è a qualità desiderate per mezu di prucessi di taglio o macinazione.Hà funzioni di lucidatura è sgrossatura, chì ponu esse aduprate per tagliate i bordi di i pezzi di metallo, sguassate bavature, bordi taglienti o irregulari, facenu liscia, pianu è coherente, è migliurà u rendiment di l'assemblea di i pezzi.Pò migliurà a qualità, l'estetica è a prestazione di l'assemblea di i pezzi di travagliu, è aumentà l'efficienza è l'efficienza di a produzzione.Pò esse usatu per trasfurmà diversi materiali metallici, cum'è l'acciaio, l'aluminiu, l'acciaio inox, etc.

Sicondu i bisogni di diversi pezzi di travagliu, a fresatrice di bordu pò esse operata manualmente o cuntrullata automaticamente.

U scopu di e fresatrici di bordu deve include l'industrii di fabricazione cum'è a fabricazione meccanica, a fabricazione di l'automobile, l'aerospaziale, a fabricazione di mobili, etc.

For further insteresting or more information required about Edge milling machine and Edge Beveler. please consult phone/whatsapp +8618717764772 email: commercial@taole.com.cn

47

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Feb-20-2024