E caratteristiche di l'usu di u cuncettu di saldatura bisellu in forma di fresatrici di bordu

 

U campu d'applicazione di e fresatrici di bordu hè assai vastu, è l'equipaggiu hè largamente utilizatu in industrii cum'è l'energia, a custruzzione navale, a fabricazione di machini di ingegneria è a machina chimica.I fresatrici di bordu ponu processà in modu efficace u tagliu di diverse lamine d'acciaio à pocu carbonu è di l'acciaio inox prima di saldatura.

 

Durante u prucessu di stallazione di a fresatrice di bordu, a stallazione di guida di guida pò esse realizata.Durante l'usu, pò passà in modu efficace u so trattamentu termale è a struttura raghjone di u corpu, facendu a testa di fresatura funziona più liscia è affidabile.U sistema di ritornu è u sistema di alimentazione in l'equipaggiu sò completamente indipendenti.

 

A velocità di ritornu di a fresatrice di bordu hè rapida, è a so efficienza hè relativamente alta durante l'usu.L'ajustamentu di l'angolo di a testa di fresa in l'equipaggiu hè cunvene, è i capi di cutter standard è persunalizati pruduciuti ponu esse scambiati.A fresatrice di bordu hè un pruduttu sustitutu per a pialla di bordu.

 

A fresatrice di bordu hà un bassu cunsumu d'energia è una alta precisione durante l'usu, è a so efficienza hè relativamente alta.Stu tipu d'attrezzatura hè particularmente adattatu per u processu di groove di diverse forme di piastre d'acciaio di carbonu, cù un spessore di generalmente 5-40 mm è regulabile à 15-50 gradi.

 

A fresa di bordu stessu hà una piccula impronta, è u prucessu di operazione hè assai simplice.A velocità di trasfurmazioni di l'equipaggiu hè relativamente veloce, è u costu di l'acquistu di l'equipaggiu tutale hè relativamente bassu.A durata di a piastra trattata da l'equipaggiu ùn hè micca limitata da a so lunghezza.

 

Prima di uperà a fresatrice di bordu, hè necessariu di verificà in modu efficace chì u livellu di l'oliu in u tank d'oliu di a scatula di l'asse principale, a scatula di trasmissione è a scatula idraulica ùn deve esse micca più bassu di a so linea standard.E parti lubricate di l'equipaggiu deve esse effittivamenti pienu di oliu lubricante puro, è a cunnessione di u filu deve esse verificata per ogni deviazione è a rotazione di u mutore deve esse curretta.

1

Per più interessante o più infurmazione necessaria nantu à a fresatrice Edge è Edge Beveler.per piacè cunsultate telefonu / whatsapp + 8618717764772
email: commercial@taole.com.cn

 

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Mar-06-2024