Cumu mantene a macchina elettrica di taglio e bisellatura di tubi elettrici?

A macchina beveling pipe pò ghjunghje sin'à e funzioni di taglio tubu, trasfurmazioni beveling, è preparazione finale.Di fronte à una macchina cusì cumuna, hè assai impurtante per amparà u mantenimentu di ogni ghjornu per allargà a vita di serviziu di a macchina.Allora chì sò e cose à prestu attenzione quandu si mantene a macchina di bisellu di pipeline?Oghje, lasciami presentà à voi.

1. Prima di cambià l'angulu di taglio, u piattu di taglio deve esse tiratu à a radica di u stand di taglio è chjusu per prevene u scontru cù l'assemblea di l'arnesi.

2. In generale, u pruduttu ùn deve esse aghjustatu, solu mantene l'ingranaggi lubricated regularmente.Se l'assemblea di u supportu di l'utensili oscilla durante a rotazione, a noce tonda di u spindle pò esse aghjustata.

3. Quandu tagliate, l'alineazione ùn hè micca precisa.U datu di a barra di tensione deve esse allentatu per aghjustà a pusizione di stallazione di l'assemblea di l'arbulu di supportu è a pezza di travagliu, per mantene a so coaxiality.

4. Dopu à trasfurmà ogni groove, hè necessariu di pulizziari prontu i filings di ferru è i detriti nantu à a viti è e parti sliding, sguassate, aghjunghje l'oliu, è l'utilizanu di novu.

5. Per assicurà a prestazione meccanica di u pruduttu, l'assemblea di u corpu deve esse suspesa è inserita in l'assemblea di l'arbulu di supportu durante l'usu.

6. Quandu a machina di beveling ùn hè micca usata per un bellu pezzu, i pezzi di metalli esposti deve esse rivestiti cù oliu è imballati per u almacenamentu.

Per più interessante o più infurmazione necessaria nantu à a fresatrice Edge è Edge Beveler.per piacè cunsultate telefonu / whatsapp + 8618717764772
email:  commercial@taole.com.cn

2 03b2f4d353e181ba219eca944d86f1f

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 29-Jan-2024