Introduzione à u principiu di taglio di a macchina bisellatrice di piastra d'acciaio

A macchina bisellatrice di piastra piatta hè una macchina prufessiunale utilizata in u prucessu di saldatura è di fabricazione per assicurà a qualità di saldatura.Prima di saldatura, u travagliu deve esse bisellu.A macchina bisellatrice di piastra d'acciaio è a macchina bisellatrice di piastra piatta sò principalmente aduprate per smussà a piastra, è alcune macchine bisellatrici ponu esse equipate cù a funzione di bisellatura di pipa.Hè un equipaggiu ausiliari di saldatura è taglio largamente utilizatu in diverse industrie di saldatura è manifattura, cum'è a custruzzione navale, a metallurgia è e strutture in acciaio.

bisellatrice in acciaio inox

Dui principii di taglio:

1: Principiu di fresatura:

U mudellu PB-12 usa principalmente arnesi elettrici manuali.Duranti u funziunamentu, lame di lega dura sò aghjuntu à a parte di a putenza, è u tagliu rotativu d'alta velocità hè utilizatu per fresà un certu angulu à u bordu di a piastra d'acciaio.Stu tipu di macchina hà una larga gamma di appiicazioni è pò ancu esse usata per materiali cum'è ghisa, plastica dura è metalli non ferru.

Ci sarà qualchì rumore è vibrazione durante u travagliu, è a vitezza hè relativamente lenta, ma hè più còmuda d'utilizà è pò esse usata in diversi ambienti di travagliu;

 

2: Principiu di cisaglia di rolling:

U mudellu PB-12 s'appoghja in generale à una scatula di ingranaggi per emette un torque d'alta putenza, usa arnesi di cisaglia di rotolamentu specializati, opera à bassa velocità, chjappà e roti di serratura superiore è inferiore, è usa a putenza di u slider è l'uttellu stessu per tagliare in l'internu. cum'è una guida, chì pò sbulicà rapidamente i bordi di a piastra d'acciaio.

A smussatrice automatica di piastra d'acciaio cunvinziunali hè divisa in smussatrice automatica di meccanismo di camminata è smussatrice automatica manuale.In cunfrontu cù altri metudi di bisellatura, sta macchina hà assai vantaghji, cum'è alta efficienza, risparmiu d'energia, prutezzione di l'ambiente, sicurità, operazione simplice è usu cunvene;È pò riduce assai a carica di travagliu di i travagliadori è risparmià i costi di u travagliu;Simultaneamente in ligna cù a tendenza attuale è u cuncettu di cunsumu bassu di carbonu è bassu energia in a prutezzione di l'ambiente.

20110819150826255

Reguli tecnichi di sicurità:

1. Prima di l'usu, verificate s'ellu l'insulazione elettrica hè bona è a terra hè affidabile.Quandu si usa, portate guanti insulati, scarpi insulati o pads insulati.

2. Prima di taglià, verificate s'ellu ci sò anormalità in i parti rotanti, se a lubricazione hè bona, è eseguite una prova di vultà prima di cutà.

Quandu travaglianu in u furnace, duie persone devenu cullaburà è travaglià simultaneamente.

For further insteresting or more information required about Edge milling machine and Edge Beveler. please consult phone/whatsapp +8618717764772 email: commercial@taole.com.cn

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Feb-26-2024