TAOLE BEVELLING MACHINE-Festa di l'annu novu cinese

Cari Clienti

 

Noi in nome di "SHANGHAI TAOLE MACHINE CO.,LTD" per dì Grazie à tutti.

Grazie per tutta a fiducia, u sustegnu è a comprensione in l'affari.Aspittemu à aumentà l'affari in u futuru è cresce mani à manu.Ti pregu un felice è prusperu annu novu in 2021.

A nostra festa ufficiale deve esse da u 10 di ferraghju 2021 à u 20 di ferraghju 2021.Avemu "Shanghai Taole Machine Co., Ltd".Cum'è una fabbricazione Chna / Fornitore per a macchina bisellatrice.(smussatrice di piastra di metallu, fresatrice di bordu di piastra d'acciaio, fresatrice di bordu CNC, macchina di rimozione di scorie metalliche).A nostra cumpagnia hà 80% cose da altre pruvincia / cità fora di Shanghai.Allora avanzemu u principiu di e vacanze da u 6 di ferraghju di u 2021, cunsiderendu a riunione di a famiglia è a celebrazione.

Durante u periodu di vacanze da u 6 di ferraghju 2021 à u 20 di ferraghju 2021.Per piacè cuntattate è chjamate direttamente per vende in casu d'urgenza.

O pudete email àsales@taole.com.cn   o Chjama / WhatsApp à+86 13917053771

Se ogni dumanda nantu àbisellatrice di piastra metallica, fresatrice per bordi d'acciaio, fresatrice per bordi CNC, macchina per rimuovere scorie metalliche.

https://www.bevellingmachines.com/products/

 

U festival di primavera hè una festa naziunale in Cina.L'uffizii di u guvernu, i scoli, l'università è parechje cumpagnie sò chjusi durante u periodu da a vigilia di u Festival di Primavera à u settimu ghjornu di u primu mese lunare in u calendariu cinese.Tuttavia, Alcune imprese, cum'è i banche, spessu organizzanu chì i worders sò in turnu.U trasportu Pubild hè dispunibule durante u periodu di vacanze di l'annu novu cinese.
Ogni annu novu hè rapprisintatu da un signu d'animali Zodiac.I cartelli rossi cù versi puetici nantu à ellu eranu inizialmente un tipu d'amuleto, ma avà significa solu bona furtuna è gioia.Diversi simboli di l'annu novu cinese sprimenu significati diffirenti.Per esempiu, è l'imaghjini di un pesciu simbulizeghja "Avè più di un bisognu ogni annu".Un petard simbolizza "Bona furtuna per l'annu chì vene".I fanali di u festival simbulizeghjanu "Purseing the bright and the beautiful".

 

Grazie per a vostra attenzione.
Incaricatu di u mercatu d'oltremare

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Feb-05-2021