Chì materiale hè a lama di a fresa di bordu

Tutti sapemu chì una fresatrice hè un equipamentu ausiliariu per smussà i piatti o tubi per saldare diverse piastre.Utilizeghja u principiu di travagliu di fresatura à alta velocità cù una testa di cutter.Si pò esse principarmenti divisu in parechji tippi, comu autumàticu caminari piastra d'acciaio fresatrici, fresatrici à grande scala, fresatrici di piastra d'acciaio CNC, etc. Sapete qualcunu di e caratteristiche è i materiali di u cumpunente più impurtante - a fresatrice. ?Lasciami spiegà à voi oghje.

I lame di e fresatrici di bordu sò generalmente fatti di Steel High Speed ​​(HSS) cum'è materiale.L'acciaio d'alta veloce hè un azzaru d'uttellu speciale cù una excelente resistenza à l'usura è a resistenza à u calore.Aumenta a durezza è a resistenza à l'usura di l'acciaio per mezu di processi di legazione è trattamentu termicu adattati, facendu adattatu per u taglio è a trasfurmazioni di metalli.

Lama d'acciaio d'alta velocità hè di solitu cumpostu di una certa quantità di elementi di lega aghjuntu à a matrice d'azzaru di carbone, cum'è tungstenu, molibdenu, cromu, etc., per migliurà a durezza è a resistenza à u calore.

Questi elementi di lega dannu à a lama una alta durezza termica, resistenza à l'usura è prestazioni di taglio, facendu adattata per u taglio à alta velocità è l'applicazioni di taglio pesante.

In più di l'acciaio d'alta veloce, alcune appiicazioni spiciali ponu utilizà lame di altri materiali, cum'è lame di carburu.

I lame in lega dura sò fatti da particelle di carburu di sinterizzazione è polveri metalliche (cum'è cobalt), chì anu una durezza più alta è resistenza à l'usura,

Adatta per ambienti di taglio più esigenti.A selezzione di u materiale di a lama deve esse basatu nantu à esigenze specifiche di trasfurmazioni è materiali,

Per assicurà u megliu effettu di taglio è a vita di l'utensili.

Cum'è una sucietà di fabricazione meccanica prufessiunale, Shanghai Taole Machinery ùn solu pruduce macchine bisellatrici, ma furnisce ancu e lame di macchine bisellatrici corrispondenti.I lame di bisellu sò cumpunenti assai impurtanti in a machinazione di bisellu, postu chì affettanu direttamente a qualità è a precisione di u bisellu.

I lame di taglio d'acciaio d'alta velocità anu una bona capacità di taglio è resistenza à l'usura, è sò adattati per u processu di groove generale.I lame in lega dura sò fatti da particelle di carburu di sinterizzazione è polveri metalliche, chì anu una durezza più alta è una resistenza à l'usura, è sò adattati per ambienti di machinazione bisellu più esigenti.

Taole Machinery furnisce una selezzione adattata di lame di a macchina bisellatrice basata nantu à i bisogni specifichi di u cliente è scenarii d'applicazione per assicurà a qualità è a durabilità di a lama.

Per più interessante o più infurmazione necessaria nantu à a fresatrice Edge è Edge Beveler.per piacè cunsultate telefonu / whatsapp + 8618717764772
email:  commercial@taole.com.cn

IMG_6783

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 29-Jan-2024