Ripresa di a dumanda in u mercatu industriale, cù a pruduzzione di tessuti non tessuti chì cresce di 11,4% annantu à l'annu precedente

In a prima metà di u 2024, a cumplessità è l'incertezza di l'ambiente esternu sò aumentate significativamente, è l'aghjustamenti strutturali naziunali anu cuntinuatu à aggravassi, purtendu novi sfide. Tuttavia, fattori cum'è a liberazione sustenuta di l'effetti di a pulitica macroeconomica, a ripresa di a dumanda esterna è u sviluppu acceleratu di una nova produttività di qualità anu ancu furmatu un novu sustegnu. A dumanda di u mercatu di l'industria tessile industriale cinese s'hè generalmente ripresa. L'impattu di e forti fluttuazioni di a dumanda causate da u COVID-19 hè basicamente diminuitu. U tassu di crescita di u valore aghjuntu industriale di l'industria hè vultatu à u canale ascendente dapoi l'iniziu di u 2023. Tuttavia, l'incertezza di a dumanda in certi campi d'applicazione è diversi rischi potenziali influenzanu u sviluppu attuale di l'industria è l'aspettative per u futuru. Sicondu a ricerca di l'associu, l'indice di prosperità di l'industria tessile industriale cinese in a prima metà di u 2024 hè 67,1, chì hè significativamente più altu ch'è u listessu periodu in u 2023 (51,7).

Sicondu a ricerca di l'associu nantu à l'imprese membre, a dumanda di u mercatu per i tessili industriali in a prima metà di u 2024 s'hè ripresa significativamente, cù indici d'ordine naziunali è stranieri chì anu righjuntu rispettivamente 57,5 è 69,4, mustrendu una ripresa significativa paragunata à u listessu periodu in u 2023. Da una perspettiva settoriale, a dumanda interna di tessili medichi è d'igiene, tessili specializati è prudutti di filu cuntinueghja à riprendesi, mentre chì a dumanda di u mercatu internaziunale per i tessili di filtrazione è separazione,tessuti non tessuti , non tissutu medicaletela èigiene non tessutau tissutu mostra segni chjari di ripresa.

Affettatu da a basa elevata purtata da i materiali di prevenzione di l'epidemie, u redditu operativu è u prufittu tutale di l'industria tessile industriale cinese sò stati in una gamma di calata da u 2022 à u 2023. In a prima metà di u 2024, guidati da a dumanda è da l'allentamentu di i fattori epidemici, u redditu operativu è u prufittu tutale di l'industria sò aumentati rispettivamente di 6,4% è 24,7% annantu à l'annu precedente, entrendu in un novu canale di crescita. Sicondu i dati di l'Uffiziu Naziunale di Statistica, u margine di prufittu operativu di l'industria per a prima metà di u 2024 era di 3,9%, un aumentu di 0,6 punti percentuali annantu à l'annu precedente. A redditività di l'imprese hè migliurata, ma ci hè sempre una differenza significativa paragunata à prima di l'epidemia. Sicondu a ricerca di l'associu, a situazione di l'ordini di l'imprese in a prima metà di u 2024 hè generalmente megliu cà quella di u 2023, ma per via di a forte cumpetizione in u mercatu di fascia media è bassa, ci hè una maggiore pressione à a calata nantu à i prezzi di i prudutti; Certe cumpagnie chì si cuncentrenu nantu à i mercati segmentati è di fascia alta anu dichjaratu chì i prudutti funziunali è differenziati ponu ancu mantene un certu livellu di prufittuità.

Guardendu avanti à tuttu l'annu, cù l'accumulazione cuntinua di fattori pusitivi è cundizioni favurevuli in l'operazione ecunomica di a Cina, è a ripresa stabile di a crescita di u cummerciu internaziunale, si prevede chì l'industria tessile industriale di a Cina mantene una crescita stabile in a prima metà di l'annu, è a redditività di l'industria si prevede chì cuntinuerà à migliurà.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

Data di publicazione: 26 d'aostu 2024