A differenza trà a fresatrice di bordi è a piallatrice di bordi

Macchina per bisellatura di piastreè e pialle di bordi sò dui tipi di macchine chì si trovanu cumunimenti in l'industrie di a lavorazione di u legnu è di i metalli. Anu differenze chjare in funzione è scopu. Questu articulu esplorerà e differenze tràfresatrici di bordiè pialle di bordi per aiutà i lettori à capisce megliu e so rispettive caratteristiche è u so scopu d'applicazione. Umacchina di smussatura di piastre metallichedi solitu si compone di e seguenti parti principali: 1. Mandrinu: U mandrinu di umacchina per smussà i bordi di metalluface chì l'utensile di taglio si giri per taglià. 2. Sistema di alimentazione: Cuntrolla u muvimentu di a pezza durante u prucessu di taglio per mezu di u mecanismu di alimentazione per ottene u taglio di i bordi. 3. Sistema di cuntrollu: Cuntrolla u funziunamentu è u prucessu di machinazione di a fresatrice, aghjustà a velocità di taglio, a velocità di alimentazione è altri parametri di l'utensile. Macchina per bisellatura di piastre metallichesò largamente aduprati in l'industria di trasfurmazione di i metalli, cum'è a fabricazione meccanica, a fabricazione di stampi, l'aerospaziale è altri campi. Pò eseguisce una machinazione di precisione nantu à i bordi di diversi pezzi metallichi, cum'è l'acciaiu, l'aluminiu, u rame, ecc. A pialla di bordi hè generalmente cumposta da e seguenti parti principali: 1. Strumenti di taglio: L'arnesi di taglio usati in e pialle sò generalmente piatti o pialle, cù taglienti affilati. 2. Pialla: Una pialla hè aduprata per sustene è fissà u legnu per mantene a stabilità durante u tagliu. 3. Sistema di muvimentu: A pialla di bordi usa un mutore elettricu per guidà l'utensile di taglio è a pialla per eseguisce un muvimentu lineare, ottenendu u tagliu di bordi. GMMA-80A Macchina di bisellatura per piastra d'acciaio

E fresatrici è e piallatrici sò apparecchiature cumuni per a trasfurmazione di pezzi di metallu, è anu alcune differenze in a trasfurmazione di i bordi:

1. Principiu di funziunamentu: A fresatrice di bordi esegue a lavorazione di i bordi rotendu l'utensile di taglio, è u prucessu di taglio hè un taglio rotativu. A pialla di bordi hè un strumentu chì esegue un muvimentu lineare nantu à a pezza per ottene u tagliu di i bordi.

2. E fresatrici di bordi sò aduprate principalmente per taglià pezzi metallichi è sò adatte per a trasfurmazione di bordi d'acciaiu, aluminiu è altri materiali. A pialla di bordi hè aduprata principalmente per taglià u legnu è hè adatta per rifinà è livellà i bordi di u legnu.

3. Metudu di tagliu: A fresatrice di bordi pò ottene diverse funzioni cum'è a lisciatura di i bordi, a bisellatura è a trasfurmazione di a forma. A pialla di bordi hè aduprata principalmente per taglià i bordi di u legnu in una linea piatta è dritta, rimuovere bave è difetti.

4. E fresatrici anu di solitu e caratteristiche di alta precisione è bona stabilità, chì ponu ottene una lavorazione di alta precisione. A pialla di bordi hè aduprata principalmente per a trasfurmazione di grandi superfici è bordi dritti, è pò eseguisce rapidamente u tagliu. For further insteresting or more information required about Edge milling machine and Edge Beveler. please consult phone/whatsapp +8618717764772 email: commercial@taole.com.cn

Scrivite u vostru missaghju quì è mandateci lu

Data di publicazione: 23 di maghju di u 2024