Macchina bisellatrice GMMA-80A nantu à una piastra in acciaio inox 316 per a fabricazione di cisterne è navi

Una fabricazione di Shanghai per Tank & Vessels.Inchiesta macchina bisellatrice per piastra in acciaio inox 316.Dimensioni di a piastra à 3 metri Larghezza * 6 metri di Lunghezza, è u spessore da 8 à 30 mm à l'angeli bisellu cumuni 20-60 mm.

http://www.taolewelds.com/a/Products/powerfulcylinderfan/

Suggeremu di mutore doppiu mudellu GMMA-80A à putenza 4800W cù sistema di serratura automatica.

GMMA-80A fresatrice bisellatrice di bordi di piastra per piastra in acciaio inox GMMA-80A fresatrice bisellatrice di bordi di piastra per piastra in acciaio inox

 

Testatu in situ nantu à u pate d'acciaio inox di spessore 16 mm, anghjulu bisellu aghjustatu à 45 gradi.1 mm di faccia radica.

Ottenuta a larghezza di bisellu necessaria à 1 tagliu.I travagliadori sò cumplettamente soddisfatti cù u mudellu GMMA-80A.

http://www.taolewelds.com/a/Products/powerfulcylinderfan/ http://www.taolewelds.com/a/Products/powerfulcylinderfan/

http://www.taolewelds.com/a/Products/powerfulcylinderfan/

 

Dopu a discussione finale, u Cliente hà finalmente decisu di piglià 2 di a macchina GMMA-80A per processà dui lati di a piastra simultaneamente.

Questa hè a so prima volta per fà smussatura da sè stessu è Rispundenu e nostre soluzioni di smussatura aiuta assai in i so prughjetti urgenti in particulare 2 mesi di ritardu per via di u covid-19 accadutu in Cina.

Sta macchina pò risponde cumplettamente à tutti i requisiti di bisellu nantu à a Fabricazione di Tank & Vessel.Cusì pò esse usatu per tutti i so prughjetti.

http://www.taolewelds.com/a/Products/powerfulcylinderfan/

 

As a china manufacture, We are mainly supply plate edge beveling milling machine, pipe cold cutting beveling machine for fabrication.  Pls contact us at  sales@taole.com.cn   for more information.

www.bevellingmachines.com

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 12-mar-2020