Quanti tipi di forme di groove anu e macchine bisellatrici di piastra d'acciaio?

A nostra macchina di bisellu piatta hè un dispositivu di smussatura efficiente, precisu è stabile chì pò risponde à e vostre diverse esigenze di smussatura.Sè vo site in l'industria di trasfurmazioni di metalli o altre industrii, i nostri prudutti ponu furnisce un supportu affidabile per a vostra pruduzzione.A nostra smussatrice piatta pò eseguisce diverse forme di bisellatura nantu à fogli di metallo.

 

Ci sò 7 forme cumuni di forme di groove, V, U, X, J, Y, K, T, chì anu applicabilità specifica è vantaghji in diverse applicazioni.

 

Cumu sceglie a forma di groove adattata?

Quandu sceglite una forma di groove, hè necessariu di cunsiderà fatturi cum'è u tipu di materiale, i requisiti di saldatura, a concentrazione di stress, etc. per assicurà chì una forma di groove adattata hè scelta per risponde à esigenze specifiche di trasfurmazioni è di saldatura.

A macchina di groove in forma di X hè un equipamentu specializatu utilizatu per a trasfurmazioni di groove in forma di X, chì pò esse aduprata per taglià è processà materiali metallici (cum'è platti d'acciaio, platti d'aluminiu, etc.) per furmà strutture di groove in forma di X cù forme specifiche. .A bisellatrice in forma di X hà i seguenti vantaghji:

1. Capacità di trasfurmazioni precisa

2. Velocità di travagliu efficace

3. Scopu flexible di applicazione

4. Facile à operà è mantene,

5. Improve a sicurità di u travagliu

2 GMMA-80A bisellatura su piastra in acciaio inox 60L-1 Rimozione di vestiti

Ci sò diversi tipi è mudelli di macchine bisellatrici secondu e diverse esigenze di applicazione è metudi di trasfurmazioni.Eccu alcuni tipi cumuni di macchine bisellatrici:

1. Macchina bisellu piastra Steel;A macchina bisellatrice di piastra d'acciaio hè principalmente aduprata per u taglio è a trasfurmazioni di e lamine d'acciaio metalliche o a bisellatura di lamiere.I mudelli cumuni includenu macchine di bisellatura di piastra d'acciaio in manu, desktop è automatizati.

2. fiamme beveling machine;A smussatrice di fiamma usa u taglio di fiamme per eseguisce smussatura, adatta per i piatti d'acciaio più spessi è i travaglii di machinazione à grande scala.

3. Saldatura groove machine: Saldatura groove machine hè principalmente usata per u travagliu di preparazione di saldatura di groove, è ponu processà diverse forme di groove, cum'è solchi in forma di V, solchi in forma di U, etc.

4. Pipeline beveling machine: U pipeline beveling machine hè aduprata per taglià è trasfurmà i bevels pipeline.I mudelli cumuni includenu macchine di bisellatura di pipeline manuali, automatizate è sia interne sia esterne.

For further insteresting or more information required about Edge milling machine and Edge Beveler. please consult phone/whatsapp +8618717764772 email: commercial@taole.com.cn

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di Postu: Mar-12-2024