Introduzione à e precauzioni per u funziunamentu di a macchina smussatrice di tubi elettrici

A macchina di taglio e bisellatura a freddo di tubi hè un strumentu specializatu per smussà è smussà i tubi metallici chì deve esse bisellatu prima di saldare per taglio a freddo.A cuntrariu di u tagliu di fiamma, di lucidatura è di altri prucessi operativi, hà svantaghji cum'è anguli non standard, pendii aspra, è altu rumore di travagliu.Hà i vantaghji di u funziunamentu simplice, anguli standard è superfici lisce.

Ci hè trè tippi di fonti d'energia per a macchina di smussi di tubi di taglio a freddo: elettrica, pneumatica è idraulica.

Cusì oghje spiegheremu principalmente a macchina di taglio è bisellatura di tubi di cornice split elettrica.Quandu aduprate u tagliu di bisellu di pipa elettrica, avemu bisognu di attentu à i seguenti.

1) Quandu si mette a macchina bisellatrice, deve esse piazzata è fermamente fissata per impedisce u muvimentu durante l'usu.

2) Quandu chjappà a pipa nantu à a macchina bisellatrice, fate attenzione à ùn scontru cù l'utillita di taglio.Quandu chjappà a pipa fermamente, lasciate un spaziu di 2-3 mm trà l'estremità di a pipa è u tagliu per impedisce l'inserzione eccessiva di l'uttellu in una volta.Quandu u travagliu, apre l'altra articulazione nantu à u quadru per evità l'alimentazione simultanea.

3) Per impediscenu a pipa di scuzzulate è di taglià u cuteddu durante u tagliu di pipa, trè pulleys cintrali sò usati per bluccà i pulleys è fà un ligeru cuntattu à u diametru massimu esterno di a pipa.Quandu u groove ùn hè micca troppu strettu, u centru di a pipa deve esse perpendiculare à u pianu di tagliu di a machina di groove, alimenta lentamente, è aghjunghje coolant per rinfriscà l'utillita.

4) Dopu chì a machina di bisellu hè alimentata, deve esse mantinuta in a so pusizioni originale è girata uni pochi di più volte per fà a bisellu liscia.Dopu chì l'operazione hè finita, move u supportu di l'uttellu fora, staccate da a superficia di taglio, è poi sguassate a pipa.

5) U sistema di rinfrescante deve esse mantenutu pulitu per impedisce chì impurità è limatura di ferru si infiltrinu è bluccà a bocca di u circuitu d'oliu.

6) Dopu aduprà l'equipaggiu, hè necessariu di fà un bonu travagliu di mantenimentu è mantenimentu.

7) U sistema di rinfrescante deve esse mantenutu pulitu per impedisce chì impurità è limatura di ferru si infiltrinu è bluccà a bocca di u circuitu d'oliu.

8) Dopu aduprà l'equipaggiu, hè necessariu di fà un bonu travagliu di mantenimentu è mantenimentu.

Per più interessante o più infurmazione necessaria nantu à a fresatrice Edge è Edge Beveler.per piacè cunsultate telefonu / whatsapp + 8618717764772
email:  commercial@taole.com.cn4

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 16-Jan-2024