Macchina bisellatrice di piastra d'acciaio per l'elaborazione industriale militare

Bisellatrice di piastra d'acciaio per l'industria militare

Fabbricazione in Cina per a fabricazione di prudutti militari.Richiede un novubisellatrice per piastre in acciaio al carbonio e acciaio inox.Anu avè pspessore tardu sin'à 60 mm.Hè esigenze di bisellu regulare per l'industria di saldatura è avemu parechji mudelli per opzioni cum'èGMMA-60S, GMMA-60L, GMMA-60R, GMMA-80A, GMMA-80R è GMMA-100Lbisellatrici d'acciaio.

Anu compruBiseauteur à plaques d'acier GMMA-60Sda "SHANGHAI TAOLE MACHINE CO.,LTD" in Marth,2016.Funziona bè è a macchina funziona in bona cundizione durante 5 anni.Ma a prospettiva di a macchina ùn hè micca bona per via di u menu mantenimentu è di u travagliu d'alta frequenza è di alta frequenza.

A stampa sottu perBiseauteur à plaques GMMA-60Sacquistatu in marzu, 2016.Avemu evidenziatu i cunsiglii di mantenimentu è operazione di a macchina bisellatrice per a so riferenza.

Bisellatrice di piastre GMMA-60S https://www.bevellingmachines.com/products/gmma-plate-edge-milling-machine/

À questu mumentu, anu rispunsenu 1 set di Biseauteur à plaques GMMA-60Sùn hè micca abbastanza per via di a quantità crescente di i prughjetti.dumanda aputenza è efficienza più altumacchina bisellatrice di piastre specialmente per la bisellatura di piastre in acciaio inox.In ogni casu.Se a macchina hè dispunibule sia per u bisellu superiore sia per u bisellu inferiore serà grande.
In stu casu.Suggeremu un mudelluGMMA-80R bisellatrice di piastre a doppia faccia, Disponibile per un spessore di piastra da 6 à 80 mm.Angelu bisellu da 0 -60 gradi, diametru di a testa di fresatura 80 mm, è a larghezza massima di bisellu puderia ghjunghje à 70 mm.

https://www.bevellingmachines.com/products/gmma-plate-edge-milling-machine/ https://www.bevellingmachines.com/products/gmma-plate-edge-milling-machine/

 

U cliente hè assai soddisfattuGMMA-80R bisellatrice di piastre a doppia facciadopu à a furmazione di u situ.I ritratti sottu per a prova di u situ da a macchina bisellatrice doppia GMMA-80R per i biselli in cima è in fondu.

https://www.bevellingmachines.com/products/gmma-plate-edge-milling-machine/ https://www.bevellingmachines.com/products/gmma-plate-edge-milling-machine/

 

Cum'è una fabricazione Chine perbisellatrice di piastra, bisellatrice di piastra, fresatrice per bordi in acciaio, fresatrice per bordi cnc

Per piacè sentitevi liberi di e-mail:  sales@taole.com.cns'ellu ci hè una dumanda o interessante per più infurmazione.Grazie per a vostra attenzione.

Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi

Tempu di post: 09-09-2020